Linguistic and global citizenship in Swiss and Brazilian Language Education Weiterlesen über Linguistic and global citizenship in Swiss and Brazilian Language Education
Integrating Sustainability into Pre-Service Language Teacher Education: Insights from the University of Teacher Education Lucerne, Switzerland Weiterlesen über Integrating Sustainability into Pre-Service Language Teacher Education: Insights from the University of Teacher Education Lucerne, Switzerland
The attitudes to inclusion and Teacher Efficacy for Inclusive Practices scales: psychometric properties across Swiss in-service, pre-service, and special education teachers Weiterlesen über The attitudes to inclusion and Teacher Efficacy for Inclusive Practices scales: psychometric properties across Swiss in-service, pre-service, and special education teachers
Strukturierte Berufseinführung als Scharnier zwischen Aus- und Weiterbildung Weiterlesen über Strukturierte Berufseinführung als Scharnier zwischen Aus- und Weiterbildung
Mediendidaktische Prinzipien in der Praxis: Entwicklung und Implementierung der Lernplattform FoResT zur Resilienzförderung bei Studierenden der Lehrer:innenbildung Weiterlesen über Mediendidaktische Prinzipien in der Praxis: Entwicklung und Implementierung der Lernplattform FoResT zur Resilienzförderung bei Studierenden der Lehrer:innenbildung
Geiger-Jaillet, A., & Hartmann, E. (Eds.). (2024). Grenzenlos mehrsprachig. Education et formation par-delà les frontières. Strasbourg : EDBH Weiterlesen über Geiger-Jaillet, A., & Hartmann, E. (Eds.). (2024). Grenzenlos mehrsprachig. Education et formation par-delà les frontières. Strasbourg : EDBH
Promoting children's social reasoning about immigration-based exclusion and bystander behavior through literary discussions Weiterlesen über Promoting children's social reasoning about immigration-based exclusion and bystander behavior through literary discussions
Linguistic and global citizenship in Swiss and Brazilian Language Education Weiterlesen über Linguistic and global citizenship in Swiss and Brazilian Language Education
Document de refléxion. CONSENT. Structures d'accueil de jour parascolaire : bases pour la formation et la formation continue du personnel Weiterlesen über Document de refléxion. CONSENT. Structures d'accueil de jour parascolaire : bases pour la formation et la formation continue du personnel