Publikationen / Publications
Publikationen (filter by Projekt ID)
Präsentationen / Presentations
- Benz, Robin; Sahli Lozano, Caroline (2025, 25.08.-29.08.). Socially Selective Allocation of Curriculum Modifications in Inclusive Mainstream Classrooms [Presentation]. EARLI 2025, Graz, Austria.
- Benz, Robin; Sahli Lozano, Caroline (2025, 02.07.-04.07.). Lernzielreduktionen in integrativen Regelklassen: Chance oder Hindernis für Bildungsverläufe auf der Sekundarstufe? [Presentation]. SSRE-SGL Annual Conference 2025, Luzern, Switzerland.
- Benz, Robin; Sahli Lozano, Caroline (2025, 02.07.-04.07.). Socially Selective Allocation of Curriculum Modifications in Mainstream Classrooms [Poster]. SSRE-SGL Annual Conference 2025, Luzern, Switzerland.
- Benz, Robin; Siefart Fynn; Sahli Lozano, Caroline (2025, 12.06.-13.06.). Curriculum modifications in inclusive classrooms: Opportunity or obstacle to educational pathways? [Presentation]. Embracing Diversity: Inclusion in Education and Society, Fribourg, Switzerland.
- Benz, Robin; Siefart Fynn; Sahli Lozano, Caroline (2025, 04.06.-05.06.). Do curriculum modifications in inclusive classrooms foster or hinder educational pathways? [Presentation]. Celebrating 25 Years of Longitudinal Surveys in Switzerland, Lausanne, Switzerland.
Anderes / Other
- Projektpräsentation an Tagung «Bildungsmonitoring und Sonderpädagogik: Nutzung statistischer Daten» der Stiftung Schweizer Zentrum für Heil- und Sonderpädagogik am 22. September 2025 in Bern. URL: https://www.szh.ch/de/themen/statistik/bildungsmonitoring
- Beitrag für «Science Slam» im Rahmen der Jahrestagung der Allianz Chance+ am 24. Oktober 2025 in Baden. URL: www.chanceplus.ch